Розміщення в бізнес каталозі - чи потрібне воно підприємству?
Тренд цільових сторінок набирає популярності в інтернеті і ми відчуваємо це по активності користувачів на нашому сайті "Візитка Луцька". Чи означає це, що абсолютно всі сфери онлайн чи офлайн бізнесу повинні мати таку сторіночку в нашому бізнес каталозі?
Допустимо, у Вас є власний сайт, але ви не задоволам нових відвідувачів. Але важливо не просто скопіювати інформацію з сайту на цільову сторінку, а розмістити в каталозі іншу, унікальну, коротку інформацію про Ваш бізнес і Ваш сайт. І найголовніше - не забути про посилання на сайт, де відвідувач цільової сторінки стане Вашим клієнтом!
Якщо у Вас немає сайту - розміщення на цільовій сторінці дасть Вам можливість розказати новим потенційним клієнтам про свої товари чи послуги, заявити про себе в мережі Інтернет.
Підводячи підсумки хочеться написати наступне: цільова сторінка служить для висвітлення короткої інформації про підприємство і його діяльність. Це своєрідна "візитка" компанії в інтернеті, тож не варто навантажувати її великою кількістю тексту чи фото. Для цього краще створити сайт :) Цільова сторінка служить для ознайомлення з фірмою, для презентації підприємства, так би мовити, для першого контакту.
Інформацію підготувала компанія Forsage Company.