• Шукайте нас

"Віртуальні" магазини приносять "реальний" дохід

 
 

"Віртуальні" магазини приносять "реальний" дохід

Інтернет-торгівля міцно увійшла в життя людей і давно стала альтернативою класичним продажам через магазини. Мережеві рітейлери розглядають Інтернет як додаткову філію свого бізнесу, що вимагає менших вкладень і однозначно має перспективу розвитку. У великих містах покупки через інтернет-магазини стали вже звичною справою. Тепер бурхливе зростання інтернет-торгівлі розповсюджується і в регіонах. З кожним роком віртуальна торгівля стає все більш популярною в регіонах: збільшується кількість комп'ютерів у населення, зростає рівень інтернетизації.Як стверджують експерти, сьогодні електронна торгівля є однією з найперспективніших областей для інвестицій і володіє значним потенціалом для подальшого зростання. Не виходячи з дому, люди воліють купувати книги, компакт-диски, одяг, сувеніри, подарунки, ділові аксесуари, годинники. Але перше місце в онлайн-продажах займає торгівля товарами побутової техніки та електроніки. Ціни в інтернет-магазинах нижчі, ніж у традиційних. Це пояснюється тим, що компанія не несе додаткових витрат (оренда торгових площ, навчання обслуговуючого персоналу, зарплата продавців-консультантів) і фактично продає свій товар зі складу. "Витрати на відкриття інтернет-магазину істотно нижче витрат на відкриття нового роздрібного магазину. При цьому експерти відзначають, що розширення сегмента інтернет-трейдингу таки буде стримуватися рядом причин, насамперед, обмеженням логістичного характеру.