• Шукайте нас

Зовнішня реклама

 
 

Зовнішня реклама

Останнім часом частка зовнішньої реклами на ринку маркетингових послуг зростає з кожним роком. Це пов'язано з кількома факторами. У першу чергу, зовнішня реклама надає набагато ширші можливості для поширення інформації в щільному потоці потенційних споживачів товарів і послуг. Потенційна аудиторія, якою володіє зовнішня реклама, не може зрівнятися за обсягами ні з один іншим засобом передачі рекламний інформації.    За даними соціологічних досліджень, в даний час досить велика кількість респондентів на запитання про причини, що спонукали їх зробити ту чи іншу покупку, відповідають, що основним мотивом стала зовнішня реклама. При цьому більшість опитуваних відзначають той факт, що під час перегляду рекламних щитів, розтяжок і банерів вони не думають про те, що їм варто придбати рекламований вид товару або послуги. Але от в момент, коли постає питання про необхідність здійснення покупки в пам'яті спливає зовнішня реклама і вони схиляються у своєму виборі саме до того виду товару, який вони бачили на рекламних носіях.    У зв'язку з цим варто з особливою увагою підходити до питання створення рекламних матеріалів, які розміщуються на зовнішніх носіях. Зовнішня реклама повинна відповідати декільком принципам її подачі. У першу чергу, вона не повинна бути занадто помітною і агресивною. Але при цьому необхідно дотримати такий баланс, щоб рекламні матеріали не загубилися серед інших аналогічних пропозицій. Як це зробити? На це питання найкраще відповідять фахівці креативного відділу вашого рекламного агентства.    В даний момент частка зовнішньої реклами в Москві становить близько 30 відсотків від всієї маси рекламного ринку. У регіонах ситуація трохи відрізняється. У більшості регіонів цей показник має великі значення, які складають до 35-40 відсотків. Є також ряд регіонів, в яких ця частка значно нижче, і становить близько 18 відсотків від загальних витрат на рекламу. Це залежить від таких факторів, як економічний розвиток регіону та представленість на його території різних рекламних носіїв. В тих суб'єктах, де медійний ринок розвинений слабко переважає зовнішня реклама. Там, де засоби масової інформації дозволяють покривати значну частину аудиторії, баланс співвідношення зовнішньої реклами та інших рекламних носіїв прагнути до столичних показників.    Зовнішня реклама використовується для самих різних цілей і рішення маркетингових задач, які стоять перед сучасними виробниками і продавцями товарів і послуг. Зі зростанням конкуренції в умовах вільного ринку просування товарів і послуг має величезне значення. Для цього процесу іноді доводиться задіяти не тільки стандартні методи рекламування, але і вводити в ужиток безліч креативних рішень. Найпростіше реалізувати нестандартне рішення по просуванню товару на ринок саме за допомогою зовнішньої реклами. При цьому необхідно враховувати, що зовнішня реклама включає в себе не тільки розміщення стандартних щитів та банерів. Зовнішня реклама сьогодні - це, перш за все різноманіття різних форм подачі рекламного матеріалу. Зовнішня реклама може розміщуватися як на вулицях міста, так і всередині торгових будинків і комплексів. При цьому грамотний маркетолог розробляє рекламну кампанію таким чином, що інформаційні носії будуть супроводжувати потенційного клієнта від моменту первісного рішення про покупку і до каси, в якій він залишить свої гроші.    Зовнішня реклама надає найширші можливості для того, щоб забезпечити стабільне просування товару або послуги. Досить часто зовнішню рекламу використовують в ході масштабних рекламних кампаній. Але не становлять винятку і короткострокові рекламні кампанії. Найчастіше розрахунок вартості розміщення банерів і рекламних щитів проводиться з розрахунку за установку і обслуговування протягом одного місяця. Рекламні розтяжки розміщують на терміни, які обчислюються в декадах, тобто, ділять на періоди в десять днів. Найбільшими строками розміщення відрізняються такі види зовнішньої реклами, як дахові установки. Зазвичай такі конструкції досить складні у виготовленні та установці і в зв'язку з цим ціни на їх використання досить високі. Найчастіше дахові конструкції в рекламних цілях використовують досить великі корпорації, які хочуть досягти за допомогою цього поліпшення іміджевої складової свого бренду і підвищити його впізнанність на ринку товарів і послуг.    Більшість рекламних конструкцій використовується рекламодавцями для таких цілей, як збільшення числа осіб, які проінформовані про присутність на ринку нового товару або послуги. Також зовнішня реклама дуже добре справляється з такими завданнями, як поліпшення впізнанності товару або послуги, збільшення числа продажів при проведенні короткострокових маркетингових акцій і багатьох інших випадках. Відмінно зовнішня реклама працює і при створенні бренда компанії. За допомогою зовнішньої реклами протягом досить короткого часу можна створити позитивний імідж для практично будь-якої фірми чи товару. Цим прийомом досить часто користуються практично всі мобільні оператори зв'язку, яким доводиться боротися за кожного свого потенційного абонента.    Останнім часом дуже часто носії зовнішньої реклами використовуються і для проведення соціальних рекламних кампаній, які пропагують здоровий спосіб життя і формують певну громадську думку. Як приклад таких кампаній ви можете досить часто бачити уздовж автотранспортних магістралей рекламні щити з інформацією про те, що водій повинен бути гранично уважний на дорозі.    Не варто забувати і про такий елемент зовнішньої реклами, як вивіски магазинів, торгових центрів і різних офісів. Саме за допомогою вивіски можна залучити найбільшу кількість потенційних клієнтів і покупців. Цим інструментом користуються практично всі учасники ринкових відносин. Вивіска при цьому повинна відображати саме те, що може запропонувати ваша компанія вашому майбутньому клієнтові.